Lever för dig Connytwo

Tjenare, har precis tittat på titanic jag gråter lika mycket varje gång. Det är helt klart min favoritfilm. Nu ska ni få första bilden på Connytwo. Dräkten som han bär har jag klippt till av en socke och jag tycker han blev riktigt fin!

Om ni tycker jag är helt dum i huvet och lägger ut bilder på ett gossedjur som gör olika saker så finns förklaringen längst ner på alla inlägg.




Jag har alltid velat klättra det var en dröm jag hade. Men även den drömmen gick i spillo när olyckan skedde. Skulle gärna bli en bra klättrare och få någon medalj därför fick Connytwo uppleva detta idag. Tack Connytwo!












Kommentarer
Postat av: KATRIN

Men gud vilken bra idé att använda connytwo(?) till attt göra det du själv inte kan uppleva::D:D

2009-05-13 @ 21:48:51
Postat av: lisa

sjukt bra sätt ju! :D

stå pådej grabben!

2009-05-13 @ 23:11:50
Postat av: jjoseeefiin

Åh, vilken söt nalle !

2009-05-14 @ 22:42:57
URL: http://www.jjoseeefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0