right now

Hej alla omtänksamma människor! Jag måste säga att det var en bra ide att skaffa blogg. Jag hoppas att ni förstår hur jävligt det är.men jag är faktiskt inte depp hela tiden, de blir mest när jag tänker på olyckan osv. btw, jag började skriva en blogg om mitt liv för att jag för det första inte har så många andra akteviteter för mig och för att få er läsare att förstå. Så nästa gång ni ser en person i rullstol kan ni ju hjälpa den rullstolsbundna om den tillexempel ska på bussen. Stå fan inte bara och glo och undra om de är någon jävla dampunge eller varför den sitter där den sitter. Det är verkligen inte många som bryr sig om oss i rullstol verkar det som.. Inte hittills iallafall. Hoppas det blir bättre med tiden.
aja, ha en bra dag! Jag uppdaterar senare hur det hela gick till när jag hamnade i denhär fucking rullstolen..



Fota har blivit en stor del av mitt liv nu. kanske kan lägga in några fina
bilder jag tagit senare! :)





Kommentarer
Postat av: Erica - Gröna lund arbetare

Snygg bild!



ps. missa inte min gröna lund tävling!

2009-05-14 @ 12:17:36
URL: http://icasasikter.blogg.se/
Postat av: ida

Du är en stark människa som fortsätter ditt liv trots en sådan tragedi, det beundrar jag. Att du vill förbättra situationen för rullstolsbundna tycker jag är oerhört fint av dig, synen på alla funktionshindrade måste absolut bli bättre.

2009-05-22 @ 02:20:13
URL: http://idavardar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0