Skära sig

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, mamma berättade precis att kyrkan har haft folk där som har förstört och vandileserat en massa gravstenar och min pappas var en av dom. Är det meningen att mitt liv ska gå rakt ner i soptunnan? Allt kan inte vara en slump, bilolyckan, förlamingen, detta, och en massa mer. Är mitt liv planerat hur det ska vara? Om mitt liv kommer att förtsätta åt detta håll kommer jag bara att fortsätta skada mig själv och tycka att jag är världens dummaste som finns. Visst inget är mitt fel, men det går ut på mig själv. Jag mår sämre osv. 

Man Får ofta höra " du har ju hela livet framför dig, kämpa på gör något bra av ditt liv. För det kan du."
Men det behövs flera, flera pushande folk som trycker en uppåt. Jag tycker det är jätteskönt att prata av sig på bloggen. Men nu ska jag gå och skära mig lite, vet att ni inte tycker om det men som jag sagt förut, det känns bättre. Jag skär mig inte lika ofta som förut precis efter olyckan men nu känns det som om jag faller tillbaka i samma gamla spår.

Snälla, låt mig inte göra det!!



Back in the old track? No, please save me.



Kommentarer
Postat av: hilda

Vilka jävla äckel som ger sig på gravar.

2009-05-18 @ 18:03:33
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det finns mycket bättre sätt att må bättre på, än att skära sig. Du måste bara hitta ditt eget ljus.

2009-05-18 @ 19:13:59
URL: http://lionz.devote.se
Postat av: modemix

vilket jävla svin som gör så. JÄVLA SVIN! blir så sjukt arg och ledsen för din skull, vet inte vad jag ska säga. <3 kämpa på.

2009-05-18 @ 19:59:34
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: linnea

nejnejnejnejnej snälla nej !



det är lätt att hamna där, svårt att komma bort men det finns andra sätt att må bättre. sätt där du inte skadar dig.



tro mig jag vet så snälla låt bli..

2009-05-20 @ 17:40:26
URL: http://menhejlinnea.blogg.se/
Postat av: J

Jag håller med dom andra som säger att det inte hjälper. Försök hitta ett annat, bättre, sätt att må bra på. Det är bara detruktivt att skära sig (eller ta till flaskan som jag imellanåt gör/gjort).

Kämpa vidare!

2009-05-21 @ 11:01:32
URL: http://youvsme.blogg.se/
Postat av: T

När man mår dåligt så är det faktiskt skönt att skada sig..Det tycker iallafall jag.

2009-05-21 @ 13:47:19
Postat av: ijustwannacryinfrontofyou@kamrat

din blogg är bra, men ja tkr synd om dej

adda min msn [email protected]

2009-05-22 @ 21:08:47
Postat av: Mathilda=)

jag vet själv hur skönt det är att skada sej när man mår dåligt.. förstår dej, men kan ändå inte förstå dej till 1000.. du har det mke jobbigare än mig!

fyy, så tragiskt! Jag fattar inte hur folk håller på :(

Samma hände på min pappas gravsten.. :(

Någon va dit och förstörde en massa.. och de va enbart på pappas, och tidigare hade min lillebror blivit mordhotad :(

2009-05-22 @ 21:23:15
URL: http://mathildadahlberg.blogg.se/
Postat av: Becca

Asså , känner med dig! Det e fan läskit hur dåligt man kan må .. Skär mig oxå typ .. Å man mår bättre av det.. Det e helt cp att man ska behöva skada sig sj för att må bättre "/

2009-10-12 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0